Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2012

mix kosmetyczny czyli szampon fioletowy joaska z odzywka isana :)

HEJ!

Dzis pobawilam sie w kolejny mix kosmetykow i postanowilam ze pomieszam szampon fioletowy do blondu joaska z nielubiana przezemnie odzywka isany do wlosow kreconych.Dawno juz nie uzywalam szamponu fioletowego joaski, poniewaz moje wlosy jakos go szybko lapaly i zabarwialy sie na fioletowo:/
Dlatego dzis zmieszalam oba kosmetyki i nawet dobrze taki mix sprawdzil sie w uzyciu.;wlosy nie byly szorstkie i nie zabarwily sie :)
Pewnie to moje "widzi mi sie" ale wlosy jakby troche pojasnialy po tym mixie:)





Wiele osob mnie tez pytalo jak na codzien nosze wlosy :) wiec moje drogie na codzien zazwyczaj nosze wlosy zwiazane i jesli jestem w domu to jest to warkocz, a jesli poza domem, to wlosy zaczesuje wysoko w koka na gladko:) na wyjscia bardziej "luzne" nosze wlosy rozpuszczone bo wkoncu sa one ozdoba :)Takze w nocy spie w luznym warkoczu:)


a teraz uciekam na spacer z psem i zycze wam milego wieczoru:) na jutro chyba szykuje sie u mnie na blogu kolejna analiza kosmetyczna :)

dobranoc lajdis :)


6 komentarzy:

  1. używam tej odżywki do mycia, mam potem miękkie kręcioły ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowne włosy :D Też mam tą odżywkę i ten szampon, ale szamponu nie lubię bo barwi mi skórę głowy a jestem niska i wszyscy to odrazu widzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie lubie tej joanny, jak i innych fioletowych wysuszaczy, ale z odzywka to moze byc dobry sposob ;)
    sliczne wlosy, moge patrzec na nie godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jaśniutkie !!! i oczywiście długie. Zazdroszczę Wam wszystkim długowłosym blondyną :)

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...