Obserwatorzy

środa, 2 maja 2012

analiza skladu lirene dermoprogram fluid matujacy + dodatek

CZESC!
Jak  mija wam majowka?
U mnie juz po majowce , wszyscy ruszyli do pracy i szkoly ...Pogoda nie jest u nas az tak laskawa jak w PL i slonca jak na lekarstwo..a dzis to wogole go brak i jest pochmurno , deszcz wisi w powietrzu :/
Dlatego o opalaniu, to poki co narazie ,moge pomarzyc ..
Wracajac do  bloga ,na dzis mam przygotowana analize skladu podkladu o ktora prosila Margot :)
Wiec zeby nie przedluzac zaczynam:
Chodzi o podklad LIRENE DERMOPROGRAM NATURE MATTE fluid matujacy i jest to nowa wersja.

cena +/- 12 zl drogerie 


Co mowi o nim producent?
Fluid matujący oparty został na doskonałej formule zawierającej mikrogąbeczki,witaminę E i wosk pszczeli. Mikrogąbeczki pochłaniają nadmiar sebum znajdującego sie na skórze,dzięki czemu skóra pozostaje aksamitne matowa przez długi czas.Wosk pszczeli wzmacnia efekt poprzez pozostawienie na skórze delikatnego filmu, podwyższającego stopnień nawilżenia skóry.Witamina E ma doskonałe właściwości przeciwrodnikowe.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Polymethyl Methacrylate, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1, Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Nylon-12, Sodium Chloride, Beeswax,
(Cera Alba), Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Titanium, Triisostearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Geraniol, Alpha Isomethyl Ionone, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77489 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide).


i rozbieramy na czesci pierwsze nasz podklad zeby zobaczyc czy faktycznie jest matujacy czy bedzie zapychal czy nawilza ? i wreszcie czy jest dobry skladowo i dla jakiej cery sie nadaje?

po wodzie/aqua:
cyclomethicone-  emolient, nawilza , silikon lekki nie komedogenny , ulatwia rozprowadzenie kosmetyku na skorze
polymethyl methacrylate- niestety jest to skladnik zapychajacy (!)
glycerin-  nawilza , ladnie wygladza cere , nie komedogenny skladnik
cetyl peg/ppg-10/1- nawilza i nie jest komedogenny
dimethicone-  lekki silikon emolient nie komedogenny , nawilza , wygladza skore
polyglyceryl-4isostearate - emulgator , umozliwia powstanie emulsji , moze byc komedogenny(!)
nylon-12 - redukuje blyszczenie sie skory , dziala jak druga skora , moze powodowac zaskorniki (!)
sodium chloride- stabilizator emulsji
beeswax - wosk syntetyczny , nawilza , chroni skore , moze byc komedogenny (!)
magnesium sulfate- stabilizator emulsji
tocopheryl acetate- witamina E nawilza skore
isopropyl titanium triisosterarate - emolient , moze byc komedogenny (!)
phenoxyethanol - jeden z mniej drazniacych konserwantow
methylparaben - konserwant
benzoic acid -konserwant 
dehydroacetic acid 
parfum /zapach 
linalool- zapach 
buthylphenyl methylpropianol
limonene- zapach 
hydroxycitronellal- zapach 
geraniol- zapach 
alfa isomethyl ionone
titanium dioxide i iron oxide czyli -  filtr i pigmenty , odbijaja swiatlo

Podsumowujac:
- bedzie ladnie nawilzal i rozprowadzal sie na skorze
-wygladzi buzie dzieki zawartosci skladnikow pozostawiajacych na skorze "film"
-nawilza
-niestety ma sporo zapychaczy moze byc  komedogenny i tu trzeba znac juz swoja skore
-nie sadze zeby nadawal sie dla skory tlustej :/
- dla mieszanej - moze sie nadac ale obserwowac miejsca  na skorze zagroznoe zaskornikami czy wypryskami
-moze  powodowac podraznienia bo ma duzo zapachow
- nie jest matujacy , chyba zaszla jakas pomylka w opisie producenta ..
Pamietajcie ze kazdy ma inna skore i na kazdy skladnik moze zareagowac inaczej , dlatego jednym ten podklad bedzie swietnie sluzyl a innym nie.
Decyzja jak zwykle nalezy do was:)



A odbiegajac od tematu, tak bylo wczoraj :)
park w La Hulpe 

jest to baardzo duzy park z zamkiem , jeziorami i hektarami lasow i lak , kazdy dla siebie napewno cos tam znajduje, zeby spedzic czas wsrod przyrody , ktorej w miescie niestety brak mamy:/ 

Denis tylko szukal okazji zeby dopasc jakiegos psa  i zrobic  wrzasku na pol parku :)

byla tez pora na kapiel , niestety musielismy asekurowac go  co widac :)

Wspaniale miejsce i wspanialy dzien , szkoda ze pogoda nie dopisuje nadal, a teraz wlasnie leje deszcz.......
Dlatego cieszcie sie piekna pogoda bo pewnie dlugo nie potrwa i u was :/










10 komentarzy:

  1. Kochana, przepiękne zdjęcia!
    U nas dzisiaj też pada deszcz i ogólnie jest jakieś ochłodzenie :(
    A ja akurat jutro wybieram się na majówkę :(

    Buziaki!
    PS.Zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie oddam swoje slonce od ktorego przez prawie 2 dni mnie glowa boli;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda, ja kupiła z zamiarem zmatowienia na szybko cos co było pod ręką w drogerii i teraz leży i czeka na jakies lepsze dni. oststanio w ogóle kupilam kilka podkładów, bo coś kolory mi wciąz nie pasowały, a teraz przyjdzie lato i mam nadzieję, że moje ulubione podkłady w zlotych kolorach wszystkie bedą dla mojej buzi dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za analizę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog:) Zostałaś otagowana, jeśli masz ochotę, zapraszam http://swiat-natury.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, z tego Twojego psa to niezły pływak mój się boi siłą go nie zasadzi :)

    miałam ten podkład dość dawno bie polubiłam bo był bardzo nietrwały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to sie ciesz kochana przynajmniej spokoj masz :) bo moj ciagle sie pchal do wody :)

      Usuń
  7. Cześć. Mam dwa podkłady z tej serii.. kupiłam je po zachwytach na wizażu... do tej pory za jego największą wadę uważałam to że po jakimś czasie robi się widoczny na twarzy ale teraz widzę że ma więcej wad. Używam 13 i 15 razem 13 kupiłam za jasna a 15 za pomarańczową zaraz po tamtym... razem dawały spoko kolor. teraz 13 prawie już nie mam ponieważ stosowałam go również na powiekę..a 15 używam jako "bronzera" ...nigdy nie nałożę już go na całą twarz. Fajna recenzja chciałam pisać że szkoda że tak późno na nią trafiłam ale na szczęście widzę że jest świeża.. ;]

    Słodki piesio a widoki z parku niesamowite ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo la hulpe :D znam ta miejscowość a park znam też bardzo dobrze, hektary zieloności :) Biegałam tam nie raz. Przyroda, konie :) Czego można więcej chcieć tam, można miło spędzić pogodne dni.

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...