Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

BB krem La Roche-Posay

Chce wam dzis przedstawic kolejny  moj ( znaczy drugi poki co, po Armanim ) krem BB:).Polubilam je , jesli widze , ze nie tworza na mojej twarzy maski a spelniaja role kremu nawilzajacego i lekkiego fluidu wyrownujacego kolor skory , bo pozniej zawsze jeszcze pudruje nosek:)
Tym razem jest to marka apteczna francuska , znana z "dobrych kosmetykow".Napisalam to w """ bo nie uwazam , tego stwierdzenia do konca za prawdziwe...Wiekszosc kosmetykow robia dla cery wrazliwej ale tak naprawde sklad ich kosmetykow nie jest do konca polecany takiej skorze...
LA ROCHE POSAY , bo o niej mowa, wypuscila niedawno w pogoni za moda kosmetyczna , swoj krem BB pod piekna nazwa  Hydreane BB Krem.
Wiem , tez ze wiele z was czeka na analize tego wlasnie kremu :


pojemnosc 40ml -cena w PL ok 50 zl /  u mnie ponad 16euro ..
dostepnosc - apteki 


 O to ,co obiecuje nam producent :
Przeczytajcie uwaznie :
zrodlo

Brzmi niezle ? ale oczywiscie, az taki doskonaly nie jest :) Jednak napewno jest lepszy od BB kremu Armaniego :) Tam jest zdecydowanie wiecej chemii :/ coooz ..nie od dzis wiadomo , ze w przypadku Armaniego czy Chanel placimy za marke i potezna kampanie reklamowa , a nie za zawartosc kosmetyku.



Wracajac do BB kremu LRP  to powiem tyle ,ze spelnia obietnice producenta pod katem skladu i pod katem dzialania na skore.

Na skorze ladnie sie rozprowadza, nie tworzy smug , nie blyszczy , skora miekka i aksamitna.Kolor tez idealnie sie wpasowuje w kolor jasnej cery.Niewielkie przebarwienia , krostki zakryje.Nie spowoduje zatkania porow i nie powinien spowodowac powstania nowych pryszczy :)Jest to fajny pielegnacyjny krem w formie fluidu koloryzujacego.
Ja mam wersje light.





Zajrzyjmy zatem do skladu:


SKŁADNIKI
AQUA / WATER
C12-15 ALKYL BENZOATE
GLYCERIN -nawilza 
ISOHEXADECANE
OCTOCRYLENE
ISODECYL NEOPENTANOATE
ALCOHOL DENAT.               ---                  ---      !!! - alkohol denat , moze podrazniac !!
BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE
BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER- maslo shea , nawilza , wygladza , zmiekcza skore/ wlosy
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE -- matuje skore 
TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACId --  filtr uv
DROMETRIZOLE TRISILOXANE   --filtr uv 
POTASSIUM CETYL PHOSPHATE 
PEG-100 STEARATE
GLYCERYL STEARATE  cos jak gliceryna , nawilza i wygadza skore 
TRIETHANOLAMINE
ZEA MAYS OIL / CORN OIL  - olej  kukurydziany 
PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL - olejek z brzoskwini 
PASSIFLORA EDULIS OIL / PASSIFLORA EDULIS SEED OIL --olejek z pasiflory 
TOCOPHERYL ACETATE--- witamina e 
SODIUM HYDROXIDE
SODIUM HYALURONATE  zmoekcza nawilza i wygladza skore 
PHENOXYETHANOL  !!!! konserwant !!
STEARIC ACID  -- nawilza ,
ARGILLA / MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE  -- matuje skore 
PALMITIC ACID -  nawilza , nadaje polysk 
SILICA   -----  matuje 
BENZYL BENZOATE--- zapach 
CAPRYLYL GLYCOL   -- ten kolega moze zapchac skore !! moze ale nie musi gdyz calkiem daleko wystepuje w skladzie!!
PARFUM / FRAGRANCE
ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER
ACRYLATES COPOLYMER
DISODIUM EDTA  ---konserwant !!!
CETYL ALCOHOL  alkohol tluszczowy nawilza skore 
BHT  
ORYZA SATIVA BRAN OIL / RICE BRAN OIL ---olejek ryzowy 
CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE   --filtr uv  
CI 77492
CI 77499 / IRON OXIDES
CI 77491
CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES
MICA   - --nadaje perlowy wyglad kosmetykom , pigment minerelny 






W skladzie skupilam sie na skladnikach , ktore wymienil producent i ktore sa dobre dla skory , oraz na tych, ktore moga szkodzic  i te  ktore matuja skore , wiec nadaja sie dla skory mieszanej i tlustej.Krem jest bez parabenow. Zawiera tez obiecane filtry uv .
W skladzie zabraklo mi olejku migdalowego o ktorym wspomina producent ?????? 

Moim zdaniem , to calkiem niezly  BB krem jaki narazie widzialam , jesli chodzi o marki latwo dostepne :) nie mowie tu o prawdziwym azjatyckim ..swoja droga bardzo ciekawi mnie sklad tych azjatyckich ..ale nie moge narazie nigdzie znalezc.Jesli ktos z was posiada taki i ma ochote mi pokazac sklad , to poprosze:)

Czy polecam ?
Tutaj z cala pewnoscia moga powiedziec ze , TAK  :) Jesli szukasz sprawdzonego , dobrego kremu pielegnacyjnego z funkcja krycia to -wybierz sie do apteki po LRP HYDREANE  bb Creme .





Zycze wam milego weekendu !!!
Do kolejnego wpisu !


moja adoptowana pociecha , moze kiedys o niej napisze wiecej :)
Juz widze jak moj pies jest zazdrosny :D

ps w dalszym tez ciagu porzadkuje bloga , i trwa to z predkoscia zolwia , z braku czasu :/ ale porzadkuje ...


14 komentarzy:

  1. kochana psinka! jaka cudna :)

    a jeśli chodzi o bb krem, to jest u nas nieco droższy (w sp około 60-70), no i ten jaśniejszy jest dla mnie jeszcze trochę za ciemny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze drozszy wrrrr.. wzielam cene z wizazu i jak zwykle nie dokladna podali :/
      dla mnie ten kolor ok .

      Usuń
  2. caskada a ja mam takie pytanie tylko sie nie smiej bo ja sie totalnie nie znam ;)
    czy ten krem bb jak sie wchlonie w buzie, to np pozniej brudzi biale ubrania jak podklady czy pudry? wiesz w czesci szyjnej? czy wchlania sie na tyle ze juz nie brudzi?
    a w ogole dlugo sie wchlania? jak duzo go jednorazowo aplikujesz?
    i czy moglabys sie odniesc porownujac np jego a popularny bb krem garniera?
    aplikujesz go paluszkami rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    1.moze brudzic biale ubrania
    2.nie wchlania sie w skore i zawsze moze brudzic biale ubranie w czesci szyjnej, np kolnierze kurtki , szaliki , czy przy nieuwaznym zdejmowaniu jakiegos ubrania przez glowe :)
    3.to jest jak podklad , fluid , nie zastyga na twarzy ..
    4.aplikuje go na tyle malo , zeby na czuc na twarzy maski :)
    5.bb krem garniera ma gorszy sklad wiec bedzie tylko zwyklym fluidem bez efektu zadbania o skore dodatkowo
    6.aplikuje go w zaleznosci ,jakie chce miec krycie czyli jak lekkie ->palcami , mocniejsze na jakies wyjscie -> pedzlem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej to juz nie dla mnie ;/ liczylam ze znajde cos co lekko podkresli koloryt czy wyrowna ale nie bedzie brudzace bo tego nienawidze, a nosze biale szaliki np ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie fluidy brudza :/ ja poki co nie narzekam narazie i niczego nie pobrudzilam , no ale rzadko nosze bialy szalik czy bluzke :)od swieta:)

      Usuń
  5. Czyli nie jest taki idealny i spokojnie można kupić coś tańszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie , tansze beda jeszcze gorsze :) ten jest calkiem niezly np w porownaniu z okropnym garnierem albo nawet z moim armanim.Ten bb jest godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam ze LRP ma BB cream. Będę musiała przypolowac trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Caskada zostałaś przeze mnie otagowana :) zapraszam do zabawy http://subiektywna-vera.blogspot.com/2012/12/moj-pierwszy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chcesz ja ic mogę zrobić zdjecie :3
    Tylko podaj e-mail.
    Oczywiście zdjęcie składu(jeśli mi wyjdzie) :3
    Mam(a raczej miałam) różowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @ jest wyzej , mozesz mi podeslac foto:)

      Usuń
  10. Uwielbiam markę LRP , ale niestety moja skóra nie ma wystarczająco dobrego stanu bym używała BB cream'u .Słodka ta pociecha :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...