Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

Maska cashmirowa do wlosow LADY SPA


Czesc!

Ostatnio mam baardzo malo czasu na bloga , praca , pozniej obowiazki domowe i rodzinne nie pozwalaja mi na pisanie bloga , tak jak bym sobie tego chciala:/
Jednak nawet jak nie pisze , to znajduje chwile , zeby chociaz byc na biezaco w blogosferze i czytam inne blogi :)

W wakacje odkrylam swietne kosmetyki fryzjerskie z profesjonalnej linii.Skuszona skladem ,zdecydowalam sie na maske do wlosow , ale teraz widze ze to bedzie poczatek mojej znajomosci z tymi kosmetykami:)

Uwielbiam kosmetyki profesjonalne , co prawda nie kazde sa swietne skladowo np kerastese :/ ale te , gwarantuje wam - sa doskonale!
Super dobrane sklady , zadowola kazda wlosomaniaczke, bo nawet silikony zostaly umieszczone na koncu skladu , a nie oszukujmy sie - MUSZA BYC w seriach fryzjerskich do wlosow wymagajacych.

Polecam wam zapoznanie sie ze stronka tych kosmetykow LADY SPA.
Kosmetyki mozna nabyc w dobrych salonach fryzjerskich (ja np kupilam swoja maske w salonie matrixa ) lub w internecie.

Produkty skladaja sie z dwoch serii:
1 cashmere - z keratynowym kompleksem protein kaszmiru i peptydami drzewa karob


repair silk & argan - z jedwabiem ,olejkiem arganowym,olejkiem z pestek winogron


Ja posiadam maske z tej pierwszej serii "cashmere"

Moge o niej juz duzo powiedziec  , bo jak widzicie zuzylam jej ponad polowe , a jest gesta i naprawde wystarczy jej przyslowiowa " wielkosc orzecha wloskiego" na wlosy :)
Napewno nie jest to kosmetyk obciazajacy wlosy , sklad ma bardzo przyjemny i jak wspomnialam silikony(2) znajduja sie na koncu czyli nie dzialaja jako glowne skladniki a uzupelniaja  dzialanie czegos lepszego w tej masce.

Spojrzmy w sklad:
aqua, cetearyl alkohol,behentrimonium chloride, vitis vinifera (grape) seed oil, hydrolyzed keratin, glycerin,cetrimonium chloride ,hydrolyzed  ceratonia siliqua  seed extract, polyquternium-7,guar hydroxypropyltrimonium chloride,zea mays starch,
sodium benzoate, potassium sorbate, parfum,cyclopentasiloxane,dimethiconol,methylisothiazolinone,methylchloroisothiazolinone,limonene.

Na rozowo  zaznaczylam skladniki , ktore obiecuje producent czyli:
-olej z nasion winogron-nawilza, wygladza , nadaje blasku wlosow, pomaga w rozczesaniu
-keratyna -wygladza , uzupelnia uszkodzony wlos , wzmacnia
-oligopeptydy z drzewa karob- wzmacniaja wlosy , uzupelniaja dzialanie keratyny,zabezpiecza przed uszkodzeniami, porawia elastycznosc wlosa , zapobiega lamaniu
-skrobia kukurydziana -uzyskana z kukurydza to skladnik wielu kosmetykow naturalnych , nie podraznia , nadaje konsystencje kosmetykowi
 Na niebiesko  sa dwa silikony na szarym koncu , po zapachu.

Za maske zaplacilam chyba 25 zl wiec to nie tak tanio moze sie komus wydac  , ale patrzac tez na maski sklepowe to i taniej nie ma :) Polecam dla tych ,co nie bawia sie w dodawanie do masek poproduktow a oczekuja od gotowych kosmetykow mega dzialania :)

Zapach- lekki i przyjemny nie duszacy.
Konsystencja - naturalnie gesta.
Kolor maski -bialy , kremowy.
Opakowanie-250ml
Dzialanie - nie jest to maska obciazajaca bo silikony sa na koncu.

Z czystym sumieniem -> polecam .




Milego jesiennego weekendu.
caskada:)


5 komentarzy:

  1. o tych produktach nie słyszałam, ja używam biosilk, nie Ty jedna nie masz czasu na bloga, u mnie to samo, pisanie pracy, szukanie nowej, zbliżająca się wielkimi krokami przeprowadzka, organizacja wesela na odległość, a do tego dopadła mnie choroba :( ehhh pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zycze duzo zdrowka i czekam na kolejne pyszne potrawy w twoim wykonaniu :)

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc bardziej podoba mi się ta ciemniejsza wersja. Róż bije po oczach... Tule w kwestii opakowania xD
    Może kiedyś się skuszę ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, maska wydaje się być bardzo kusząca :) Ale firmy nie znam, pierwsze widzę, pierwsze słyszę...
    Poszukam koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. profesjonalne to profesjonalne :)
      skus sie :)

      Usuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...