Obserwatorzy

wtorek, 28 lutego 2012

moje kosmetyczne buble :)

CZESC!
Dzis chcialam wam pokazac moja liste "bubli" kosmetycznych , czyli kosmetyki, ktore u mnie sie nie sprawdzily pod kazdym wzgledem:/ czasami tak bywa ,ze kupuje sie cos pod wplywem chwili czy pod wplywem tego, ze wielu innym osobom sluzylo lub ,ze jest drogie to bedzie "cudowne":)
Ja sama , mimo znajomosci skladow  wpadlam w takie pulapki i kupilam kilka kosmetykow pod wplywem chwili :/niewiem do dzis co mna kierowalo kupujac te rzeczy(?)
Powiem wam ,ze ostatnio jakos przed swietami BN , robiac porzadki w szafkach znalazlam baaardzo duzo kosmetykow ,ktorych wogole nie uzywalam :/ final byl taki ze zwyczajnie je wyrzucilam do smietnika:/dlatego to moja ostateczna juz lista kosmetykow , ktore mi nie sluza ,ale jeszcze sa ze mna i mam nadzieje ze wiecej "takich" kosmetykow juz mi nie przybedzie.Teraz 100 razy mysle zanim kupie polecany tusz, podklad  czy odzywke stosowana przez inne osoby:) to ,ze sluzy innym nie znaczy ,ze mi tez bedzie sluzyc:) i z taka mysla kupuje kosmetyki, ktore mi sie podobaja i mi pasuja.


to zaczynam wyliczanke "co i dlaczego" mi nie pasuje w danym kosmetyku:)
dlaczego bubel?
odzywka isana :) setki osob ja uzywa i im pasuje :) a mi zwyczajnie na swiecie nie pasuje i psuje wyglad wlosow:/pozatym co do skladu tez mam  pewne watpliwosci:/ narazie mecze ja mieszajac z szamponem...ale czy w najblizszym czasie nie wyladuje w smietniku?
dlaczego bubel?

krem do rak zniszczonych garnier :) niewiem gdzie mialam oczy kupujac latem ten krem:/ nie dosc ze jak zwykle w przypadku garniera nafaszerowany jest alkoholem denatem to i jeszcze kladac go na podrazniona skore mozna zaciskac zeby z bolu:/ ten krem nawet do stop sie nie nadaje ...kolejny bubel garniera..ale mam nauczke i teraz ta firme wogole omijam szerokim lukiem

dlaczego bubel?

krem rozjasniajacy cienie pod oczami ziaja:)nooo tutaj to dalam sie zrobic w konia:) krem wogole nie rozjasnia cieni i po co to napisali? ot zwykly lekko nawilzajacy krem pod oczy ...niestety nie jest mi potrzebny bo uzywam innego ..i jak przystalo na ziaje nafaszerowany jest parabenami :/

dlaczego bubel?

tusz do rzes z eveline "million calories"  kupujac ten tusz polecialam zwyczajnie na "taniosc" myslalam, ze kazdy tusz z tej firmy bedzie dobry(?) i sie pomylilam....ten tusz to porazka ..napewno nie pogrubia ..

dlaczego bubel?

szampon rumiankowy do wlosow rozjasnianych farmona  herbal care
tutaj to producent przesadzil piszac, ze nie zawiera sls i nadaje wlosom miekkosc i polysk:/ po pierwsze zawiera sls i jest to zwykly myjacy szampon ,po ktorym koniecznie trzeba nalozyc dobra maske/odzywke bo wlosy sa stogiem siana:/ dla mnie odpada ze wzgledu na to ze pozniej nie moge dojsc do ladu ze swoimi wlosami:/ nie jest to szampon ani naturalny ani lagodny i niech producent skonczy sciemniac dalej...

dlaczego bubel?

blyszczyk do ust "volume" powiekszajacy usta :) czy kupujac go wierzylam ze powieksza usta?? sama nie wiem ,reklama na mnie podziala w jakis oglupiajacy sposob:/ juz pomijajac fakt, ze blyszczyk nie powieksza ust ,to pozostawia na nich lepka warstewke ,jakbym wysmarowalam sie miodem:/ brrrr ochyda ..nie dla mnie :/ nie lubie miec napackane na ustach tony miodu :/lepkie i klejace cos ...

dlaczego bubel?

odzywka do wlosow pani potters:)

zbyt lekka jak na moje wymagajace wlosy :/ nie robi z nimi nic..sklad tez daleki od idealu :/kupilam pod wplywem chwalenia przez innych:/
dlaczego bubel?

szampon joaska z miodem i cytryna do wlosow suchych i zniszczonych

co tu duzo ukrywac :) kupilam pod wplywem zachwalan innych osob:) wogole ,gdzie ja mialam oczy brac taki szampon z takim skladem:/ przeciez on z wlosow suchych robi kope siana na glowie(!)
okropny szampon i ten miodowy zapach :/

dlaczego bubel?

brazer do twarzy guerlain 'terracota'

pomyslalam sobie kiedys , ze skoro zaplace wiecej za brazer to bede jak gwiazda:) jak sie rozczarowalam po pierwszym uzyciu:/ brazer robi plamy, placki :/ do tego w polowie uzytkowania robi sie twardy jak kamien:/ ani ladnie nie pachnie ani ladnie nie "brazuje" twarzy ...wywalilam kupe kasy na cos bezuzytecznego :/ten zakup byl wogole nieprzemyslany i polecialam zwyczajnie na slawe firmy:/ teraz mam nauczke ,ze kosmetyki z wyzszej polki nie sa lepsze dla ciala ,ale sa lepsze w robieniu sobie reklamy:)wkoncu tym slawnym gwiazdom , ktore to reklamuja trzeba niezle zaplacic:)
cos strasznego- napewno nie siegne po kosmetyki z tak wysokiej polki:) bo zwyczajnie nie oplaca sie:)
szczerze -to wole miec 5 brazerow tanszych niz jeden taki "szajs" :/

______________________________________________________________

Dlatego dzis juz wiem na co patrzec, jak kupuje kosmetyki i rzadko mi sie zdarzaja wpadki:) napewno nie kupie nic pod wplywem:
*chwili
*opisu na opakowaniu producenta
*opinii innych osob
* po niesprawdzeniu skladu
* po poleceniu przez kolezanke
*pod wplywem reklamy w tv, gazecie , w necie..
*po niewyprobowaniu na swojej skorze w postaci np testera jesli chodzi o krem, podklad..
I nie bawi mnie zbieranie kosmetykow , ktore po jakims czasie wyladuja w smietniku, ze wzgledu na skonczona date czy zepsucie sie..bo takie cos mozna brzydko nazwac i nie jest to cecha , ktora mozna sie pochwalic:/

Dlatego dobrze jest czasem sie zastanowic nad kupnem kolejnego podkladu czy kremu i nie kopiowac innych ,bo inni to nie JA :) kazdy ma inna skore , inne wlosy i inne zapotrzebowania nawet kolorystyczne czy zapachowe..




a czy wy macie swoje takie kosmetyczne "niewypaly"ktore kupiliscie pod wplywem chwili , zachwalania przez innych ??

pozdrawiam
K





14 komentarzy:

  1. o mamo ja też nie znoszę tego czerwonego kremu Garniera ;|

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nadal mecze nieszczesna Isane :/

    OdpowiedzUsuń
  3. moim największym chyba bublem był olej kokosowy vatika:(

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze caskada my chyba naprawde mamy jednakowe wlosy- zupelnie te same typy mam co ty ;/ do tego moglabym dorzucic jeszcze babydream szampon, i wszelkie ziolowe... stog siana nie do rozczesania niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja ziolowe to wogole omijam z daleka :/ i faktycznie podejrzewam ze mamy ta sama strukture wlosa z tym ze ty masz ich jeszcze wiecej :)
      u mnie lista ta bylaby duuuzo dluzsza o rozne kosmetyki ale jak napisalam zwyczajnie wywalilam je do kosza:/ wiecej nie kupie i nie bede marnowac kasy:)

      Usuń
  5. szampony ziołowe wysuszają mam podobnie :) odżywkę Isana uwielbiam, podobnie Mrs Potters

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o krem do rąk z Graniera to zgadzam się w 100%. Bardzo się na nim zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten kosmetyk jest dla profesjonalistów-trzeba umieć nałożyć.Jest świetny

      Usuń
    2. krem do rak dla profesjonalistow z alkoholem do tego? no to pieknie..
      profesjonalisci to robia zabiegi z parafiny na dlonie i nikt takim bublem nie smaruje..

      Usuń
  7. wiele producentow tak pisze: nie zawiera sls i tlumacza sie tym ze szampon zawiera sles ktory jest lagodniejszy... tak samo jest chyba tez z tym szamponem...

    OdpowiedzUsuń
  8. odzywki joanny i mrs potters tez robia z moich wlosow siano :( dlatego omijam je teraz z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. Kilka z tych kosmetyków sa także na mojej liście bubli. Zwłaszcza Isana..Miałam tą różową odzywkę. Tania jak barszcz i efekt równie tani, czyli żaden. I jeszcze ten męczący zapach.
    Ziaja..ich kremy do twarzy zupełnie mi nie pasują! Wystarczy jedna aplikacja a następnego dnia mam pryszcze! I jeszcze się świecę jak choinka.
    Krem Garniera..miałam go raz..strasznie mi ręce kleiły. Oddałąm go po może 2-3 uzyciach.
    Szampony Joanna nie są aż tak złe, wypróbowałam wszystkie chyba z tej serii, efekt ani dobry ani zły...tylko, że pienią się słabo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwonego kremu z Garniera też nie lubię, jakiś taki dziwny, tłusty film zdecydowanie za długo pozostaje na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem tak jest że kupujemy coś pod chwilą, a później wcale nie jesteśmy z tego zadowoleni ale przynajmniej wiesz czego już nie kupisz więcej;-)

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...