Obserwatorzy

niedziela, 29 stycznia 2012

niedzielne malowanie

HEJ !
Dzis niedziela i jak to bywa w weekend zazwyczaj maluje paznokcie ,bo w tygodniu nie moge sobie pozwolic na pewne barwy :)
Postanowilam wczoraj wyprobowac lakier, ktory udalo mi sie kupic , u mnie w jednym z polskich sklepow :) jest to lakier roz -fuksja ,ciezko mi ocenic kolor wibo quik dry & long lasting  nr 19 chcialam znalezc go w necie i nie udalo mi sie .
Paznokcie malowalam wczoraj wieczorem i wyobrazcie sobie ,ze dzis bede robila to ponownie ,bo lakier zwyczajnie sie pozdzieral(!) ,a tylko raz wczoraj musialam cos pozmywac w kuchni ..
Czy jest qiuk dry?  - jest ,wyschnal bardzo szybko ,wystarczyla jedna warstwa zeby kolor byl intensywny
Czy jest long lasting ? - raczej nie jest ,bo lakier przetrwal tylko jedno zmywanie :)
  Cienki ,latwy do nakladania lakieru pedzelek ,a sam lakier ma troche wodnista konsystencje ,praktycznie cieknie z pedzelka..

A teraz czas na paznokcie , jak widziecie nie sa dlugasne, bo i nie moge takich i pewnie lamaly by mi sie ..najbardziej wkurzajace jest pekanie paznokcia z boku .:< Prowadze taki tryb zycia na codzien ,ze paznokcie musze miec nie za dlugie , zeby nie przeszkadzaly mi w codziennym funkjonowaniu.Moze kiedys zdecyduje sie na "zelki"....

Jak dbam o paznokcie? w sumie to nie robie nic nadzwyczajnego , pozatym na codzien nie maluje paznokci , codziennie wieczorem smaruje dlonie i paznokcie wit a+e plus krem do rak.Maluje na wyjscia i na weekend i latem kiedy odpoczywam od obowiazkow, maluje praktycznie codzien:)
 Maluje je klasycznie bez ozdob, bez naklejek ,bez cudow na nich.U mnie na codzien te wszystkie "cudenka" by nie przetrwaly :)Podoba mi sie ksztalt "migdalka" ale poki co, narazie moje sa za krotkie zeby je spilowac i nie wygladaloby to ladnie na krotkich.



Zdjecia robione wczoraj z lampa ,bo bylo juz ciemno.Wszelkie jakies dziwne plamki, ktore teraz widze na paznokciach to przez swiatlo.

A wy malujecie paznokcie na codzien , lubicie je ozdobic czy klasycznie ???

Przede mna  jeszcze ponowne malowanie paznokci a pozniej wychodzimy na obiad do znajomych
Zycze wam milej niedzieli
pozdrawiam
K

3 komentarze:

  1. ladny odcien :)
    ostatnio mam faze na malowanie paznokci... ozdob mam pelno ale jakos nie uzywam ;) lubie trwale, szybko schnace lakiery

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny kolorek! moj ulubiony! tylko dziwne ze taki nietrwaly... ja poki co testuje wytrzymalosc czerwonego wibo na zelkach- i zaraz bedzie tydzien a ja nie mam jeszcze nigdzie przetarcia, odprysku czy innych cudow a blyszczy jak pierwszego dnia malowania... pojawilo sie tylko kilka rysek na polysku, ale to wiadomo...wiec widze ze malowanie lakierem na zelu moze byc genialna alternatywa dla wytrzymalosci lakierow ;)
    no i tez zmywam, zrobilam juz 3 prania i posprzatalam lazienke...
    a jakie pazurki lubie? wiesz dobrze ze jestem maniaczka, uwielbiam artyzm i udziwnienia i takie najchetniej nosze, ale wiadomo ze gdy samemu sobie robi sie, to zajmuje ogrom czasu... stad teraz maluje tylko lakierem- moj powrot do klasyki ;)
    jednak zostaje przy mocnych, oczojebnych barwach i to sie nigdy nie zmieni!
    buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor, lubię takie :)

    ja oczywiście maluje paznokcie :) na różne kolory jednak najcześciej są to beże i róże/czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...