Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

ogloszenie parafialne :)

Hej.
Chcialam wszystkim osobom , ktore na mnie i na moje posty czekaja oglosic ,ze JESTEM ale z braku czasu wolno mi idzie zabranie sie za sprawy blogowe.
Wiec oglaszam ,ze wracam do swiata blogowego i moze postow nie bede pisac co dzien jak to robia niektorzy :) bo ja zwyczajnie nie moge sobie na to pozwolic ze wzgledow rodzinno-pracowych :) Ale beda sie pojawiac przynajmniej raz w tyg:)  czasem moze poniesie mnie szalenstwo ,to napisze wiecej:)

Na blogu tez pojawia sie zmiany  dzieki ktorym blog stanie sie przejrzysty i nie bedzie siedziba pierdol w typie " co oglada caskada , co lubi czytac caskada ,co dzis jadla caskada , kogo sledzi caskada ...." Reklam i wspolprac zadnych rowniez nie przewiduje bo nie zamierzam bawic sie w dostawanie probek i wystawianie im cudnych opinii , zwlaszcza ze teraz duzo firm zrobilo sie "eko" i wciskaja swoje probki na lewo i prawo....a nasz blog ma byc dla nich dzwignia do handlu...nie u mnie takie numery!Zero wspolprac! Amen.

Od czasu do czasu przy okazji pisania posta bede wklejala jakies psiaki  do adopcji gdyz ostatnio troche sie w to "bawie":) i chce pomoc osobom ,ktore sie tym zajmuja na codzien.Sama przymierzam sie do adopcji jakiegos psa latem ,jak bede w PL <3 .Mam jednego psa "kupionego" ale wierzcie mi moje serce jest z psami ,ktorych sie nie kupuje ,  ktore nie posiadaja metryk, odznak i innych bajerow swiadczacych o ich nadzwyczajnosci...echhh temat rzeka , ponioslo mnie ..ale to nie na dzis:)

moja adopcyjna perelka<3
Tak jak do tej pory na moim  blogu nie bedzie pokazow makijazy ani outfitow czy rodzinnych zdjec :) to nie moja dzialka , ja wole poogladac to na innych blogach:) Na blogu jak to tej pory beda rozne analizy kosmetykow , troche o wlosach , firmach ...jednym slowem swiat kosmetyczny moim subiektywnym okiem:) ktore wyszukuje zawsze wiecej niz widzi w reklamie :)
Napewno postaram sie , zeby blog byl w tematyce, a nie taki misz-masz jak na rynku:)

Wszystkie osoby , ktore do mnie pisaly na @ wybaczcie , za brak odpowiedzi ,ale pogubilam juz wasze wiadomosci ,wiec jesli komus zalezy , moze do mnie napisac ponownie :)

Jesli chodzi o moja przeprowadzke , to juz dawno zakonczona , bardzo dobrze mi sie mieszka i jestem zadowolona z mieszkania:)Dziekuje tez wszystkim osobom , ktore pytaly mnie WLASNIE o to :)to mile , ze ktos pamieta ...





To co ?zaczynamy :)
Od jutra zaczynam odsniezac bloga :)
ps: w zwiazku z tym na blogu moze zapanowac maly balagan, ktory bede starala sie ogarniac :)





10 komentarzy:

  1. fajnie że już jesteś!

    ja tez przeprowadziłam się miesiąc temu, jestem na swoim i ogromnie mnie to cieszy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór:) Fajnie znów Cie widzieć w naszych szeregach:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło słyszeć, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu jesteś, pół życia na Ciebie czekałam! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. pozdrawiam, a włoski nadal ciemne?
    bardzo ładny kolor...

    OdpowiedzUsuń
  7. ufff...jesteś, bo już się bałam, że na stałe zniknęłaś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie ze wrocilas ;* czekam z niecierpliwoscia na kolejne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...