Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

Tagi czyli: nominacje blogowe Liebster Blog:)




Wkoncu robie tagi  bo inaczej utone w nich.Dzis zebralam wszystkie otagowania z jednego tematu wiec bedzie mi latwiej :) a wam lepiej czytac.
Zaczynam.

Zasady wyróżnienia:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Pytania od Bunny :(pytanie i moja odpowiedz)


1. Najważniejsza dla was wartość w życiu?
-szacunek
2. Znak zodiaku?
-byk
3. W związku czy singiel?
-w zwiazku 
4. Dyskoteka czy domówka?
-domowka 
5.  Ulubione perfumy?
-armani 
6. Ulubiony styl ubioru?
- wygodnie 
7. Czego nigdy być w życiu nie zrobiła/nie zrobił?
-nie zdradzilabym swojego partnera/ nie zrobilabym krzywdy dziecku
8. Jakie zakupy lubisz robić najbardziej?
-kosmetyczne
9. Szczotka czy grzebień?
-grzeeeebien!
10. Włosy proste czy kręcone?
-krecone
11. Największe marzenie na chwile obecną?
-zeby wszystkie drogi sie wyprostowaly:)


Kolejne pytania sa od carli ( pytanie i moja odpowiedz)

1.Blyszczyk/pomadka?
- pomadka
2.Makijaz mocny/delikatny?
-delikatny
3.Ulubiona sieciowka w ktorej najczesciej sie ubierasz? 
- nie mam takiej
4.Jesli kosmetyki to jakiej marki?
- nie mam jednej
5.Co w sobie kochasz najbardziej?
-hmmmmmm chyba nic haha 
6.Czego nigdy nie zaakceptujesz u drugiej osoby?
-chamstwa
7.Odzywiasz sie zdrowo?
-staram sie 
8.Ulubione meskie perfumy?
-armani
9.Za co lubisz zime?
- za klimat i za swieta oczywiscie :)
10.Jaka byla twoja najwieksza zyciowa wtopa makijazowa?
- chyba takiej nie bylo :)




I kolejne pytania od arceli ( pytanie i moja odpowiedz)


1. Jaki masz kolor oczu?
- piwne 
2. Potrafisz robić na drutach, albo na szydełku?
-nieee
3. Jaki jest Twój ulubiony program telewizyjny?
-nie ogladam tv , a tym bardziej polskiej :)
4. Szpilki czy baleriny?
-szpilki na wyjscie lepsze  baleriny na codzien do sklepu i z psem:)
5. Wolisz proste czy kręcone włosy?
-niewiem jakie wole , chyba wole wlosy geste a to jakie sa to juz bez roznicy :)
6. W jakim kształcie najbardziej podobają Ci się paznokcie? Migdał czy kwadrat?
-migdal ostatnio
7. Spodnie czy sukienka? (ewentualnie spódniczka)
-sukienka , spodnica 
8. Wolisz delikatną czy wyrazistą biżuterię?
-delikatna 
9. Pieczesz ciasta i ciasteczka?
nieee 
10. Dokończ zdanie: "Najważniejsze dla mnie jest.." ?
-szacunek i zaufanie
11. Idealny facet powinien być..?
- nie ma ludzi idealnych :/ 


edit z dnia 11.11.2012  dodaje dodatkowe pytania od andiego :)


1.Pierwsza piosenka jaka Ci w tym momencie przyszła do głowy!
- zadna serio :)
2.Czy byłaś/łeś kiedykolwiek na jakimś koncercie? jeżeli tak, to czym to był?
-bylam i wstyd sie przyznac bo na koncercie Dody:)
3.Czy pozwoliłaś/łeś kiedykolwiek, aby ktoś się na Tobie zawiódł?
-nie pozwolilabym
4.Jaką farbą obecnie farbujesz swoje włosy? (o tak wychodzi mój nałóg) soo...
ostatnia byla loreal 
5.Jakie papierosy palisz? jeżeli nie palisz, to jakie by one były? (wiem, że nie każdy pali, ale jakoś tak mi przyszło do głowy)
wogole nie pale i nie palilam nigdy ..6.Czy uważasz, ze potrafisz gotować? 
-potrafie ale w swoim domowym zakresie niz na jakas pokazowke :)7.Kiedy ostatnim razem miałaś/łeś wakacje całkiem "dla siebie" ?
-miewam takie co roku podczas wakacji.8.Pies czy kot?
-ciezki wybor :/ 9.Tatuaż czy kolczyk?
-kolczyk :)10.Dom i rodzina czy praca/kariera?
-rodzina i praca :-) da sie polaczyc :)11.Horror cz komedia romantyczna?
-ostatnio nic nie ogladam i dobrze mi z tym ,ale wole komedie zwykla niz romantyczna bo od takich mdli mnie :)

I voila Andy odpowiedzi na twoje pytania gotowe :)



UFFF jakos przebrnelam przez te tagi , mam jeszcze zalegle jakies dwa :) Fajna rozrywka i mile oderwanie sie od obowiazkow , dlatego dziekuje wam dziewczyny :)*

A nominuje UWAGA UWAGA:
http://blogeve-evel.blogspot.be/
http://beautywizaz.blogspot.be/
http://kitkens.blogspot.be/
http://worldbyaga.blogspot.be/
http://aladriela-aladriela.blogspot.be/
http://naturalniepienkna.blogspot.be/
http://gosika90.blogspot.be/
.....

plus jesli ktos ma jeszcze ochote to zapraszam :)

<MOJE PYTANIA>
1.Na codzien nosisz zwiazane czy rozpuszczone wlosy?
2.Jaka ksiazke teraz czytasz?
3.Potrawa ktora najlepiej ci wychodzi ?
4.Uprawiasz jakis sport? 
5.Masz facebooka? 
6.W ludziach cenisz ..?
7.Swojego partnera podziwiasz za...?
8.Lubisz pomagac innym , pomagasz komus?
9.Ile jezykow znasz biegle?poza jezykiem narodowym:)
10.Czy jestes patriotka?
11.Interesujesz sie tym ,co jesz?


No i to by bylo na tyle.
Pozostaje mi zyczyc wam milego weekendu !!
caskada.



11 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, odpowiem po weekendzie :*

    ps. hahaha skądy Ty bierzesz te emotikonki i ludziki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha na kompie mam ich pelno :) ojj kitus zebys mnie znala to bys wiedziala, ze dzieciuch ze mnie jeszcze :)

      Usuń
  2. Hej! dodałem Cię do nominacji w moim wpisie :*
    http://andyfromhell.blogspot.com/2012/11/nominacja-liebster-blog.html
    wpadnij :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaahaa
      jasne wpadne :)

      Usuń
    2. jaki to wstyd że na Dodzie byłaś? każdy ma prawo słuchać czego chce lub iść na koncert kogo chce, to nie świadczy o ludziach :)

      Usuń
    3. no wiem wlasnie :) ludzie postrzegaja cie po kolorze wlosow czy ubraniu :/
      a jak bym byla na jakims disco polo to tez nie wstyd? haha

      Usuń
    4. glupoty- nie ma sie co innymi przejmować ja np lubię dodę, jej piosenki bo łatwo wpadaja w ucho i podziwiam ją za osobowość sceniczną ;) no i jej ciuszki mi sie podoają, makijaże i włosy ;)

      nawet jeślibys słuchała disco polo to co w tym złego?
      moi rodzice kochają disco polo, mówia o tym otwarcie i nie sa przez to gorszymi ludzmi ;/

      Usuń
    5. tez czesto lubie jej wizerunek , jest drapiezny ale szczery , mowi to co mysli w danym momencie :) nie lubie slodko pierdzacych panien :/ ktore tylko udaja slodkie :/ a w rzeczywistosci by ci wbily szpile w plecy ..

      Trzeba byc soba a nie dopasowywac sie do reszty.

      Usuń
    6. nie lubie hip- hopu :/ juz chyba wole disco-polo ...

      Usuń
  3. Informuję, iż zostałaś nominowana do "Liebster Blog" ;3

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...