Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

TAG czyli 7 faktow o mnie -VERSATILE BLOGGER

Witajcie.

Dzis postanowilam sie zabawic w blogowa zabawe , za ktora dziekuje Waniliowej Kokosance.



ZASADY:
-nominowac 15 blogow , ktore twoim zdaniem na to zasluguja
-poinformowac o tym fakcie , autorow nominowanych blogow
-ujawnic 7 faktow o sobie samym
-podziekowac nominujacego blogerowi u niego(i  u siebie) na blogu
-pokazac nagrode The Versatile Blogger u siebie na blogu



Nominuje do tej zabawy wszystkie osoby , ktore jeszcze nie mialy okazji , a chcialaby to zrobic u siebie na blogu !!
Zapraszam do zabawy.Poniewaz wiem , ze ten tag juz praktycznie wszedzie byl , wiec ciezko by mi bylo wytypowac az 15 blogerek. 

7 faktow o mnie:

1.Jestem mama przedszolaka , ktory w tym roku poszedl do szkoly francuskiej ,co mnie troche zestresowalo:)
2.Na codzien zajmuje sie psychologia i naleze do roznych organizacji z tym zwiazanych.
3.Nie jem slodyczy pod kazda postacia, tak samo jak chipsy czy rozne przekaski sa mi nieznane.
4.Prawie wogole nie ogladam TV ( a zwlaszcza polskiej wogole) , uwazam ze nie ma sensu zasmiecac sobie glowy niepotrzebnymi informacjami na ktore i tak nie mamy wplywu :)
5.Uwielbiam czytac i ogladac....kolorowe gazety :)
6.Lubie jak wieczorem zamiast swiatla pala sie w domu lampki.
7.Uwielbiam nature przestrzen i piekne krajobrazy .Dlatego staram sie jak najwiecej wyjezdzac z moja rodzinka poza miasto w wolnych chwilach.




W 7 punktach ciezko bylo strescic takie fakty , no ale wypisalam te najwazniejsze , najblizsze mi :)


Pozdrawiam was.
ps. niedlugo znow pojawi sie ciekawy post :)
caskada



3 komentarze:

  1. moja znajoma ma córkę w szkole francuskiej w Belgii i jest bardzo zadowolona, może nie potrzeba tyle stresu ;)

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...