Obserwatorzy

czwartek, 10 maja 2012

akcja drozdzowa zakonczona :)


Czesc!
Wczoraj minal miesiac akcji "wlosy rosna jak na drozdzach", na jaka zapisalam sie u Anwen:)
TUTAJ mozecie zobaczyc wpis z mojego startu do tej akcji:)
W miedzy czasie popelnilam jeden malutki blad i scielam wlosy o 1 cm :/ zapomnialam zwyczajnie o akcji i czasami tak mam ,ze lubie sobie koncowki przyciac:) tym bardziej ze przy kreconych wlosach nigdy nie sa rowne :/co strasznie jest irytujace..
No ale do rzeczy:)
Czy stan moich wlosow sie zmienil podczas picia drozdzy? na co mi pomogly?
-jesli chodzi o dlugosc ,to chyba ostatnio kiepsko u mnie z tym idzie :/ byc moze  to moja ostateczna juz dlugosc a byc moze za malo dalam im powera do porostu:)
- nie zaobserowowalam u siebie znacznego przyspieszenia porostu podcza picia drozdzy:/
-pilam same drozdze bez dodatkowej suplementacji i bez wcierek w skore glowy ..zreszta nigdy tego nie robilam..
-nie bylam regularna i z 3 razy opuscilam sie w piciu drozdzy :)
-smak mi nie przeszkadzal
-efektow ubocznych w samopoczucia brak
-pilam drozdze zalane wrzatkiem bez zbednych ceregieli :)nie dosc ze drozdze piekarnicze sa ubogie  w zawartosc witamin ,to nie chcialam dodatkowo innymi mieszankami zanizac tego :)
-pilam rano po sniadaniu
- jesli chodzi o gestosc wlosow to stan ten jest  nadal w porzadku ,zwlaszcza od skory jak wsadzam palce to czuje ,ze sporo mam wlosow i sa geste :) prawdopodobnie tez dlatego ze mam tam wiecej swoich naturalnych wlosow :)
-wypadanie jak zwykle mnie nie dotyczy i nie dotyczylo nigdy
-babyhairkow masa zwlaszcza  dookola twarzy w okolicy grzwki , dlatego wlasnie jak pisalam wyzej najlepsze i najgestsze wlosy mam od skory:)
-dlugosc po miesiacu kuracji drozdzowej wynosi 72 cm , plus cm poszedl pod nozyczki, dlatego uwazam ze bez polotu bylo tym razem i przyrost normalny ,jak na moje mozliwosci :D
- dobrze ze sprawdzilam drozdze i wiem ze dalej nie bede kontynuowac tej kuracji ,siegne po cos wartosciowszego tym razem i napewno dam wam znac co wymyslilam :)
-byc moze miesiac to za malo , jednak wiem ze mozna osiagnac wiecej przez ten czas :)

To jest zdjecie z jakim startowalam do akcji:)
 I czas na fotorelacje po akcji:) Wlosy na fotach w niebieskiej koszulce mam wilgotne , nie moglam sie doczekac kiedy wyschna :) a tam gdzie trzymam reke na wlosach to zwyczajnie przytrzymuje sterczaca po myciu grzywke , ktora czeka na  prostowanie jak wyschnie calkowicie:)
Wlosy na ostatniej fotce w  czerwonej koszulce sa juz prawie suche co widac :)
Wybaczcie, ale sama sobie jestem fotografem wiec jakos zdjec nie za rewelacyjna:/




luzny i niedbaly warkocz:) dzieki niemu jakos udaje mi sie ujarzmic moje wlosy w domu na codzien:)

I na koniec pokaze wam na fotce moj cel , czy uda mi sie go osiagnac zobaczymy:) wiem ze u mnie przyrost wlosow spowodowany jest wieloma czynnikami(np wiek kiedy wlosy rosna juz wolniej ..) i moze to potrwac dluzej:) a moze to moja ostateczna dlugosc ,kto wie ?

linia gorna -- tyle musze niedlugo sciac zeby troche wyrownac wlosy :)
linia dolna -- moj cel :)




Czy jestem zadowolona z akcji?
pewnie ze tak:)
warto probowac wszystkiego( w granicach rozsadku) , aby wlosy rosly i zageszczaly sie :) teraz wiem w ktorym kierunku mam isc nadal , wiec jestem zadowolona:)

A jak u was po akcji ,jesli bralyscie w niej udzial??



17 komentarzy:

  1. Nie brałam udziału w akcji. Drożdże zniosłam jedynie przez 3dni hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ty piękna blondyneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny kiedy u mnie dojdzie do wyrównania włosów...
    Nigdy więcej cieniowania...tymbardziej, że wychodzę z założenia, że w moim mieście nie ma dobrych fryzjerów/ek ;/
    A Twoje włosy bardzo mi się podobają taka Shakira :)
    Też piłam drożdże bez domieszek, kwestia przyzwyczajania. Piłam je we wrześniu przez ponad miesiąc i efekty jakieś tam były, ale obawiam się, że bardziej mi to działa na tycie niż na włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja celowo cinalam w U lub V ale teraz mam ochote na rowne wlosy :)

      Usuń
  4. piękne kręciołki :)

    moje rosną aż za szybko - coś na spowolnienie by się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo gruby warkocz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. HA zjawiska nadmiernego wypadania włosów to i ja nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale długaśne ! ;o są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle piękne blond loczeta ;)
    dojdziesz do wymarzonej dlugosci, ale uwazam, ze najwyzszy czas na podcięcie...wloski tego potrzebuja i powinny po wszystkim ruszyc z kopyta- teraz dobry czas na maxymalny porost ;) i jak zetniesz na rowno to sadze, ze bedzie wygladac ze masz ich optycznie wiecej i sa grubsze- bo tak to dziala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tak zrobie i juz siedze na telefonie do fryz :)musze sciac te siejpki i na prosto , koniec juz wszelkich zakretow na wlosach:)
      po wszystkim pokaze zmiane i mam nadzieje ze dol bedzie lepiej wygladal:)

      Usuń
  9. piękne masz te włoski! u mnie po drożdżach też przeciętnie, przyrost marny a i innych plusów brak. Teraz czas na testowanie innych kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja brałam drożdże ze skrzypem i pokrzywą w tabletkach i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...