Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2012

male zakupy + cos na zab :)

HEJ!
U mnie od kilku dni trwa piekna , ciepla wiosna.Taki czas zacheca do spacerow i oczywiscie zakupow:)i wogole nie chce sie jesc :/ tylko pic , pic ..
Kupilam sobie na poczatek baleriny, koszulke i szampon , ktory kojarzy mi sie z latem i lekkoscia..


pogoda dzis wskazywala w cieniu u mnie na oknie 20 stopni ,w sloncu bylo 30:)
ostatnimi czasy naszlo mnie na baleriny:) i sa to moje pierwsze pary tego obuwia :) nigdy wczesniej nie nosilam tak niskich butow :)tz troche patrzy na mnie dziwnym wzrokiem haha..

koszulka zwykla bawelniana, ale urzekl mnie jej kolor , ktorego foto nie oddaje , bo jest soczyscie czerwona:)

szampon ten jest specyficzny , jesli chodzi o wyglad bo zawiera w srodku male srebrne drobinki czyli brokat, ale tak naprawde to perlowy puder
do tego jest lekki bez silikonow, a wlosy umyte sa miekkie i sie nie placza , przynajmniej moje , ktore sa mega wymagajace:)

probowalam uchwycic ten brokat w butelce  , ale trudna sprawa

na wlosach po myciu szamponem , tez trudno bylo mi doszukac sie pozostalosci po brokacie :/ ale coz nie ukrywajmy takie produkty ,ktore sie splukuje nie pozostaja na wlosach , tym bardziej jesli sa w postaci drobinek:)

pieknie sie mieni :)

az bylam wkurzona ze na wlosach nic nie pozostalo :/ bo szampon jest dosc specyficzny z tym brokacikiem


A teraz czas na ciag dalszy moich nowalijek obok , ktorych ciezko przejsc obojetnie:)
 Dzis moj obiad byl lekki i typowo letni:)
Na poczatek zrobilam salate czyli mix roznych salat plus rzodkiewki



salata gotowa :) czas na danie glowne czyli ugotowalam ziemniaki (w skorkach ale moznai bez ), tak zeby byly miekkie , nastepnie przygotowalam mieso mielone, podsmazylam je na patelni z czosnkiem, cebula , przyprawy, ugotowane ziemniaki wydrozylam w srodku lyzeczka, nalozylam mieso ,posypalam serem tartym i do piekarnika na jakies 30 min
do tego duuuuzo salaty i mozna jesc:)
a na deser  zaliczylam kilka szwajcarskich  czekoladek z pieknymi widokami:)

Pozniej zrobilam sobie dluugi spacer, bo pogoda do tej pory ,jest po prostu piekna <3
Moj dzien dzis moge zaliczyc do tych pozytywnych:)


pozdrawiam i zycze duuuzo slonca na weekend :)

K



9 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj wsunęłam pierożki, ale wczoraj również jadłam sałatkę :) oczywiście + pierś kurczaka, bo samym zielskiem bym się nie najadła, wiesz że ja to jestem pasibrzuch :D

    Balerinki jakie malutkie, jaki masz rozmiar stopy, wydają się bardzo małe :D

    A szampon chociaż w butelce ładnie wygląda :D dobrze, że włosów nie krzywdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna sa 37 a drugie 36 :) ogolnie nosze 37 rozmiar

      Usuń
  2. Faktycznie mieni się fajnie :0

    OdpowiedzUsuń
  3. salatka wyglada pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę na ten szampon i to tylko kwestia czasu kiedy wrzucę go do koszyka :)
    eh u mnie tez ciepło, pogoda sprzyjająca spacerom a przy okazji piniędzory wydaję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, pogoda u nas ostatnio piękna... U mnie ten szampon kompletnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam zupę krem z pora :D A czekoladki szwajcarskie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne balerinki. :)
    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no bylo cieplutko, a tu znowu zimno się robi ... :(

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...