Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2012

zakupowo :)

CZESC!
Dzis bedzie krotko i zdjeciowo .
Wczoraj bylam na zakupach malych (tak, tak oszczedzam  na wiosenne wydatki) i kupilam tylko az, cien i kredke do oczu z l'oreal:)  Lubie ta firme i nigdy sie na niej nie zawiodlam:) ale poki co skusilam sie na te kosmetyki :)
kredka KWC
cien KWC
Co ciekawe kolor kredki i cien przeznaczone sa dla zielonych oczu:) ale i tak je wzielam, bo to moje ulubione kolory i do tego blyszcza :)

kupilam tez kolejna bransoletke , niewiem ktora to juz do kolekcji:) moze kiedys pochwale sie wam swoja bransoletkowa kolekcja :)mam taka manie ,ze lubie je kupowac :) pozniej z noszeniem  to juz roznie bywa :)


 i na koniec moje wczorajsze mutanty truskawki :) niewiem ,co z nimi robia, ze truskawki przybieraja az takie gabaryty :/ wole nie myslec :/ ale byly slodkie i smakowaly jak truskawki ,to musze im przyznac:)




to na tyle dzis :) na dniach zapowiada sie u mnie kolejna analiza :)
zycze wam milego wieczoru:)
K

14 komentarzy:

  1. Caskada no co Ty, jakie truskawki, toż to jabłka po photoshopie ahahaha :D
    ale serio, mutanty, w koszyczku nie wyglądają na takie wielkie, ale jak porównałaś z dłonią - masakra :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;D Ja bym się bała to jeść ;P

      Usuń
    2. w anglii taka truskawka-gigant to normalka, nie widzialyscie jeszcze tutaj powszechnie dostepnych winogron mutantow :)

      Usuń
  2. jakie ogromne :0, zrobilas mi ochote na truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się bała jeść takie truskawki ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby to były truskawki z Biedronki? :D Ostatnio jak kupiłam to też miałam takie wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie -nie z biedronki; nawet nie mam takiego sklepu tutaj bo nie mieszkam w PL:)
    a truskawki sa ze szklarni z Hiszpanii:)
    kupione w jednym z moich sklepow
    nie balam sie ich jesc:) a wiekszosc zjadl nawet moj synek :)
    takie truskawki szkody nie zrobia a sa jedynie mniej bogate w witaminy bo sa napedzane sztucznie do wzrostu i koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. biedronkowe tez byly z hiszpanii ;d
    cien mozesz mi oddac, do moich zielonych oczek bedzie pasowac ;)
    a truskawki... beda mi sie snily po nocy przez ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cien jest mega delikatny ..koloru na powiekach nie daje a takie rozswietlenie:)
      kolory ktore byly do brazowych oczu nie przemowily do mnie jakos :/

      Usuń
    2. a jakie byly? Brazo-bezo-zlota?

      Usuń
    3. byly brazy same dla ciemnych oczu:/ ja brazy i szarosci juz mam wiec po co mi kolejny ..a ze byla promocja na te cienie to wzielam..ogolnie za taka kase nie oplaca sie kupowac cieni z loreala:)
      kredka jest szaro-srebrna

      Usuń
    4. o to kredke tez bym ci zakosila ;)
      mnie najlepiej do mojej teczowki jest w fioletach, chabrach (niebiesko-fiolet), i srebrzystosciach po szarosci...
      wlasnie nie rozumiem tej tendencji laczenia ciemnnych oczu z brazem...

      Usuń
  7. To nie tryskawki tylko truskawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. widzialam ostatnio takie w biedronce i jak to moj maz powiedzial to giganty po sterydach:D hehehe ale smakowicie wygladaly smakulca mi narobilas;)

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...