Obserwatorzy

piątek, 17 lutego 2012

z serii - moja odzywka bubel

HEJ dzis po raz kolejny :)
Zakupilam jakis czas temu odzywke do wlosow, chwalona wszem i wobec ze taka jest cudowna:) no i sprawdzilam sklad ,faktycznie krotki , bezsilikonowy, bez parabenow ..no kurcze odzywka za "piataka", do tego krotki sklad ,lepiej byc nie moze ...zakupilam natychmiast:)
Niestety, dawalam jej szanse prawie przez rok czasu :/ uzyta na wlosy jako odzywka nie robi z nimi totalnie nic :/ no dobra, wiec moze posluzy do mycia  wlosow ..i tez klapa :/ juz wymieniam dlaczego  mi  nie sluzy a pozniej zaanalizuje sklad i okaze sie ze jest nijaki ,pod wzgledem odzywienia wlosow suchych niesfornych , kreconych i do tego rozjasnianych..innym sluzy to swietnie ,ale mi nie :)
Oczywiscie chodzi o odzywke isany z olejkiem babassu :)
minusy uzycia jej jako odzywki na wlosy
* nie nawilza wlosow
* puszy moje krecone wlosy ,chociaz jest do kreconych wlasnie
* nie wygladza
* wogole nie robi nic z wlosami poza puchem ,ktorego pozniej nie moge opanowac(?)wlosy mialam jak z waty
* co najdziwniejsze wlosy nie byly szorstkie ,ale wlasnie puchowe , wata  na glowie :/

minusy uzycia jej jako odzywki do mycia
* wlosy sa totalnie nie domyte
*po myciu mialam straki
a zdarza mi sie myc odzywka wlosy i nie mam takich problemow


plusy
*cena
*zapach
*konsystencja
*bez parabenow bez  silikonow ..
jednak dla moich wlosow to bylo za malo:/



Skład: Aqua, Cetearyl alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2, Orbignya Oleifera Oil, Behentrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide
aqua-  wiadomo woda
cetearyl alkohol - alkohol tluszczowy nawilza wlosy
glycerin-  nawilza wlosy
cetrimonium chloride -  konserwant lekko emulgujacy dziala przeciwbakteryjnie dlatego odzywka moze sluzyc do mycia rowniez
bis-diglyceryl polyacyladipate -2 -poltlusty emolient skladnik konsystencjotworczy
orbignya oleifera oil -wyciag z korzeni palmy babassu -ma podobne dzialanie do oleju kokosowego nawilza zmiekcza zabezpiecza przed uszkodzeniami i czynnikami zewnetrznymi
behentrimonium chloride - konserwant substancja o dzialaniu antystatycznym
hydroxyethylcelluloze -konserwant
isopropyl alkohol -
pochodzenia chemicznego. Substancja podobna do alkoholu etylowego, jednakże bardziej wyraźna w zapachu, mniej przelotna i bardziej toksyczna. Jako środek dezynfekujący jest o wiele skuteczniejsza/mocniejsza. Ma działanie odtłuszczające i oczyszczające, redukuje wytwarzanie się piany.
IPA stosowany jest w preparatach kosmetycznych (do użytku zewnetrznego) jako rozpuszczalnik lub rozcieńczalnik. Zastosowanie znajduje głównie w produktach do pielęgnacji włosów jak wody, spraye.
sodium benzoate -konserwant substancja antybakteryjna
potassium sorbate - konserwant chroni produkt przed zepsuciem
parfum - zapach
citric acid -kwas cytrynowy naturalny konserwant regulator ph
sodium hydroxide -regulator ph dozwolony do stosowania w ograniczonym stezeniu na produktach do wlosow powinni pisac- cytuje -adnotacja napisana przez komisje UE  "  w preparatach do prostowania włosów przy stosowaniu ogólnym powinno być umieszczone ostrzeżenie - "Zawiera alkalia"," Unikać kontaktu z oczami", "Może spowodować utratę wzroku", "Chronić przed dziećmi"; w użytku profesjonalnym - "Tylko do użytku profesjonalnego", "Unikać kontaktu z oczami", "Może spowodować utratę wzroku".

____________________________________________

i to na tyle jesli chodzi o analize :) jak widac dobroci tam tyle co nic ..naprawde w porownaniu z drogeryjna np nivea czy gliss kur ,to ta odzywka jest slabiutka..wiem ze, za taka cene nie ma co spodziewac sie cudow, jednak wole dolozyc kolejnego "piataka" i kupic lepsza odzywke :)
dlatego zrazilam sie do isany wogole :/


jak wam sluza odzywki isany?? 

20 komentarzy:

  1. czytałam o tej odżywce wiele dobrego i dużo osób mi ja polecało, ale Twoja recenzja nie jest jedyną negatywną, dlatego też odżywka mnie nie przekonuje :) Wolę stosować i mogę polecić odżywkę Garniera do włosów suchych i zniszczonych :)
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno garnier lepszy wierze ci :)przynajmniej w odzywkach do wlosow sie staraja, co mnie cieszy:)bo jesli chodzi o garniera do pielegnacji buzi ciala to uuuu kiepsko skladowo wypada :/

      Usuń
  2. nie mmialam jej i jakos mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tez ta isana nie podeszla... jest za slaba i to czuc juz za pierwszym myciem zmieniajac odzywke loreala, gliss kura itp na ta :/
    jedyne z isany co mi pasuje to szampon do farbowanych.
    teraz stosuje juz ktores mycie odzywke z loreala total repair 5- i jest super! polecam z czystym sumieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Isanie tez nie ufam, poza kosmetykami fryzjerskimi do włosów, ostatnio zachwyciły mnie szampony i odżywki Dove, dawno nie byłam tak zadowolona z produktów do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to czytam to mam wrażenie jakbym czytała o zupełnie innym produkcie :))) jak widać co włosy to opinia! :) a isopropyl alkohol nie jest alkoholem tłuszczowym tylko konserwantem - wysusza i podrażnia tak samo jak denat :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informacje podane na wizaza w slowniku skladnikow mowia ze to emolient :)
      a co do odzywki wiadomo co wlosy to inna reakcja:)

      Usuń
    2. to widocznie na wizażu jest błąd :) http://pl.wikipedia.org/wiki/Alkohol_izopropylowy

      Usuń
    3. znalazlam fajne info i juz poprawilam w notce :)faktycznie na wizazu chyba zakradl sie blad :/

      Usuń
  7. tez ja mialam a raczej mam...stoi i nie wiem co z nia zrobic bo robi mi dokladnie to co napisalas, wielkie puchate siano nie do opanowania nawet odzywka b/s. nie wiem moze zuzyje ja jako pierwsze O w metodzie OMO nie wiem a jak nie to bede na nia golic nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm nie miałam jeszcze produktów z tej firmy ....
    dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie się sprawdziła i właściwie zapomniałam o tej odżywce całkowicie :) miałam ją tylko raz i nie wiem czemu nie kupiłam jej znowu (?!), szykują się wielkie zakupy, ale że rozłożyła mnie choroba to pewnie dopiero stanie się to po powrocie z wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się ze złą opinią na temat tej odżywki, wow. :D Ja generalnie tą odżywkę uwielbiam! No, może dlatego, że sama mam proste włosy i po tej odżywce idealnie mi się rozczesują, są odżywione, gładkie i lśniące. Cóż, każdemu słuzy co innego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze :/ czyli sprawdza sie na prostych wlosach :) lub malo wymagajacych :) po jaki walek napisali ze dla kreconych ? jak moga jej uzywac wszyscy...ehmm

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam też tą odżywkę ale w sumie to nie mam jeszcze zdania o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja koleżanka lubi tego typu odżywki ale ja też jakoś w nich ie gustuję :)
    http//:miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ee tam co to za dzadostwo ! ja tam najbardziej lubie odzywke Fructis cos tam karite i avokado i oliwaz oliwek ! kup se laska!! :))))) nastepne badziewie to jakas Alterra czy cos koszmar normanie!! ulka..............:))))

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...