Obserwatorzy

sobota, 21 stycznia 2012

wpis wlosowy - kosmetyki do wlosow


CZESC
Temat pielegnacji moich wlosow jest bardzo obszerny , dlatego zeby nie przedluzac kolejnych wpisow zapraszam was do mojego wizazowego blogu , w ktorym opisalam cala pielegnacje bardzo szczegolowo KLIK
Chcialam wam tylko napisac ze nie stosuje na wlosy zadnych domowych masek i nie robie z nimi zadnych innych cudow .kosmetyki ktorych uzywam w zupelnosci mi wystarcza do tego zeby o nie zadbac od zewnatrz.O cudach kladzionych na wlosy z nadzieja ze pomoga, mam zupelnie inne zdanie i spojrzenie na to ,tez kiedys napisze cos o tym. Rowniez o  suplementach poswiece inny wpis, bo to temat rzeka.

aktualny olejek ktory koncze nastepny bedzie  jakis indyjski
Tutaj przedstawie wam tylko te kosmetyki  ktorych  ostatnio uzywam , bylo ich wiecej ,ale skrocilam ta liste do tych najbardziej potrzebnych
Oraz efekty mojej pielegnacji wlosow
szampony
odzywki ds
odzywki bs


stylizator "wosk" do podkreslenia lokow stosuje sporadycznie

zapraszam was rowniez do mojej sporej galerii wlosowej KLIK  tutaj pokaze  wam tylko ostatnie efekty pielegnacji

 aktualna dlugosc 70cm



to na tyle jesli chodzi o wpis wlosowy :)
jesli macie wiecej pytan z checia odpowiem
wiecej o mojej pielegnacji doczytacie w wizazowym blogu wyzej podalam linka
pozdawiam K


10 komentarzy:

  1. mam bd i jakos srednio, cudow na wlosach nie robi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. no srednio i ogolnie ci powiem ze przerzucam sie z olejkow tego typu na indyjskie ;)musze sie tylkoe w nich dobrze rozejrzec

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne loki achh ;* Kilka Twoich rzeczy miałam/mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za loki! Masz przepiękne włosy, pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Kochana, że masz bloga :*
    WKlejaj często zdjęcia Twoich cudnych loczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zrobiłam swój własny w 100% czystych składników serum:) miałam puste pudełeczko po odżywce w sprayu i tak, zaparzyłam herbatę z rumianku, poczekałam aż ostygnie i przelałam do pudełeczka, dodałam łyżeczkę miodu, z połowy cytryny wycisnęłam sok cytrynowy i ze 2 duże łyżki soku aloesowego. Dzisiaj pierwszy raz użyłam na suche włosy i automatycznie pofalowały, szybko wyschły i w dodatku są mięciutkie:) niestety wiadomo że trzeba to zużyć w ciągu paru dni i trzymać w chłodnym miejscu:/ Lena

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne wlosy! Czy od rozjaśniania ci się nie łamią?
    Ja mam rozjasniane ale nie moge zapuscic do az takiej długości :-( Jak to robisz?
    Używasz półproduktów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie lamia az tak bardzo zebym nie mogla zapuscic ich do wymarzonej dlugosc..wlasnie jestem po scieciu koncowek :)i zapuszczam od nowa..

      Usuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...