Obserwatorzy

niedziela, 2 września 2012

Nowosci pedzlowe czyli pedzel do konturowania twarzy Hakuro i rozcierania cieni Maestro..

Czesc !

Chcialam wam dzis przedstawic pedzle , ktore dostalam od Moniki (ze sklepu ladymakeup ) z ktorych jestem ogromnie zadowolona bo trafily w moj gust i zapotrzebowanie akcesoriowe:) Sa to nowosci pedzlowe, co nizej postaram sie wam opisac i pokazac na filmikach do czego ich uzyc.Monika sprawila mi niezla niespodzianke i trafila z wyborem pedzli , poniewaz pedzle do pudru , podkladu , cieni i rozu juz mam:) Wyobrazcie sobie , ze normalnie az szkoda mi ich uzywac :) Sa cudowne, unikatowe ..
Zreszta nie trzeba o nich duzo pisac , bo jak wiemy staly sie  popularne i napewno kazda z nas jakis posiada.






Pedzle do makijazu sa waznym , jak nie najwazniejszym  elementem przy jego tworzeniu.Maja rozne zastosowania , jedne sluza do rozcierania cieni , konturowania twarzy, podkreslania brwi i ust , nakladania rozu, pudru czy podkladu.
Bardzo swietna reputacja wsrod makijazystow i nie tylko ciesza sie polskie marki , recznie robione jak MAESTRO ,HAKURO czy  KOZLOWSKI.Popularne sa tez pedzle naturalnej marki ECCOTOOLS , ktore sa przyjazde srodowisku i w 100%  wykonane naturalnie.
Zeby pedzle zachowaly swoj ksztalt i przedewszystkim czystosc, nalezy nie zapominac o odpowiedniej ich higienie, czyli myjemy nasze wlosiaki w delikatnym szamponie i jak nie uzywamy to trzymamy  pedzle w odpowiednim etui , zeby zadne zarazki na nich nie osiadaly.

No to teraz czas na przedstawienie mojej pierwszej perelki czyli nowosc -pedzel do konturowania twarzy Hakuro z serii H15.


Jest niezastapiony przy aplikacji pudrow brazujacych , rozswietlaczy czy rozy.Wykonany zostal z wlosia syntetycznego.Dlatego dla mnie jak znalazl jest ten pedzel! bo ja jedynie na codzien uzywam tylko pudru i rozu :)
Ksztalt wlosia tego pedzla to takie "jajeczko" wycieniowane na dlugosci dzieki czemu  pedzel podczas uzytkowania nie pozostawia smug , jest mieciutki.
Trzonek zostal wykonany z drewna.Caly pedzel tworzy estetyczna calosc , mila dla oka i przyjemna dla skory :)
Jesli jeszcze sie zastanawiacie nad wyborem pedzla i bawicie sie brazerem czy rozem konturujac twarz , to polecam wam ten profesjonalny gadget.
Niewiem  ,ile kosztuje taki pedzel na allegro ale w sklepie ladymakeup mozna go nabyc za 34zl klik sprawdz
Jesli macie ochote , to zapraszam was na obejrzenie filmiku pt" jak konturowac twarz" , z udzialem samej Moniki:






Musze popracowac nad ta technika , bo wyglada tylko na prosta  a w efekcie czesto powstaja ciemne  "placki" na buzi :/ teraz przynajmniej po zmianie koloru wlosow na ciemniejszy moj makijaz juz nie jest za ciemny <hurra>
__________________
________
__
Kolejnym pedzlem , jaki chcialam wam zaprezentowac jest pedzel MAESTRO z serii 497.Wykonany z naturalnego tlenionego wlosia, jest niezastapiony przy rozcieraniu  cieni i , szczegolnie przydatny przy wykonywaniu makijazu SMOKY EYES.


Ksztalt wlosia jest owalny ,dzieki czemu latwo nabiera sie cien i idealnie rozprowadza po powiece.Jest super mieciutki i nie ma mowy o podrazniach powieki.
Cena tego pedzla w sklepie ladymakeup to 27zl plus mega szybka przesylka:) klik sprawdz

No i korzystajac z okazji pokaze wam jaki zajefajny(napisalabym inaczej ale nie wypada) smoky eyes zrobila Monika ! W filmiku doskonale widac jak profesjonalnie posluguje sie pedzlami do cieni i je idealnie rozciera :-o



Musze pocwiczyc ! Ciagle  sobie to obiecuje ,ale jakos nigdy nie mam okazji do tego :/ zawsze tylko naciapie cieniami i po sprawie :/

Jesli jestescie zainteresowane pedzlami to adres juz znacie ->  SKLEP
____
__

I na koniec male podsumowanie bo nie bede wiecej odpowiadac na pytania tego typu:
Padaja pytania dlaczego polecam ten sklep??
Dlatego, ze jesli juz cos chce kupic przez internet , zwlaszcza jakis kosmetyk , to wole sytuacje kiedy do dyspozycji mam po drugiej stronie kobiete/ dziewczyne , ktora ma pojecie o kosmetyku ,ktory u niej kupuje.
Moge zapytac , poradzic sie i nie jest to obsluga anonimowa jak w przypadku allegro, ze znam tylko pseudonim sprzedajacego i jego gwiazdki , jaki to on swietny sprzedajacy:/ Nie kupuje nic na allegro bo nie lubie kupowac w ciemno:) a do tego jeszcze z przygodami pod tytulem: doszla kasa czy nie , kiedy bedzie wkoncu ta przesylka, podroba czy rozlewka kosmetyku .itp
Nie robie tego dla darmowych kosmetykow, nawet tego nie oczekiwalam:) Robie to , bo uwazam ze ten sklep w sieci zasluguje na wyroznienie i tyle.Mila konkretna obsluga a nie stado osob , przesylki szybkie i bez problemowe , do mnie ,za granice, pedzle doszly blyskawicznie bez problemow zadnych.Nawet bylam zdziwiona , kiedy listonoszka( tak tutaj mile panie pelnia ta funkcje) przyniosla mi przesylke do domu:)
Dlatego jesli pojawi sie u mnie jakas wspolpraca ,to tylko dlatego ,ze bede ja uwazala za wyrozniajaca sie sposrod innych.Nie lece na darmowe kosmetyki bo jeszcze jestem na takim etapie , ze moge sobie sama cos kupic, a nie  skupuje i nie zgarniam wszystkiego co darmowe, bo co pozniej z tym robic :/ Nie jestem jakas maniakalna kolekcjonerka kosmetykow.Kupuje to, co mi niezbedne.
Dlatego postanowilam zeby  sklep ladymakeup , zagoscil u mnie na blogu :) jesli bede miala z tego jakies korzysci to swietnie , jesli nie -to rozumiem i nie oczekuje tego specjalnie.Kwestia jest tez sprawa , ze niektore firmy  wspolpracuja tylko z blogami o duzej liczbie obserwujacych (ponad 1000 trzeba miec bo inaczej nie licz na wspolprace :/ ) co daje duzo do myslenia...zazwyczaj firmy te mozecie zobaczyc na najpopularniejszych i dobrze nam znanych blogach..Nie potepiam, ale tez niezbyt dobrze wtedy mysle o takiej firmie:/ i napewno ich reklama  nie zagoscilaby na moim blogu.
Mam nadzieje ,ze rozwialam juz wasze wszystkie pytania na ten temat .

Pozdrawiam i zycze milej niedzieli.
KASIA.
DZIEKUJE WAM, DZIS LICZBA OBSERWUJACYCH WYBILA ROWNA 200!!
BEZ WAS TEN BLOG BY NIE ISTNIAL.














4 komentarze:

  1. Też bym sobie kupiła te pędzle. Mam Kozłowskiego od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pędzelki. Warto sobie takie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle nawet w przystępnych cenach, a czytam już kolejną pozytywną opinię o Hakuro więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten nowy pędzel Hahuro do konturowania wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...