Obserwatorzy

piątek, 24 lutego 2012

analiza skladu podkladu Revlon ColorStay do skory mieszanej/tlustej:)

Czesc
Dzis obiecana rozpiska skladu w podkladzie Revlon CS kwc .Podklad ten jest dosc slynny i pewnie nie jedna z was go ma ,badz miala :) niestety ja tego podkladu nie mialam i nigdy sie nim jakos specjalnie nie interesowalam:) Podklady te wystepuja w dwoch formach - dla skory mieszanej i tlustej oraz dla suchej i normalnej.Ja dostalam podklad do rozbiorki dla cery tlustej/mieszanej:)

co pisze producent?
* ze jest to podklad trwaly
*dobrze sie rozprowadza , wtapia w skore , nie tworzy efektu maski
*wybitnie kryje niedoskonalosci skory
* formula bezolejowa ,nie tlusta
* nie zatyka porow skory

podklad wystepuje w szklanej buteleczce bez dozownika:/
do wyboru mamy szeroka gama kolorow az 14
Z numeracja w kazdym kraju moze byc roznie, jak zwykle :)ale duzym plusem jest to ,ze jest, az taki wybor  dostepnych odcieni:)

fotki te udostepnila mi BrightBlonde
co siedzi w skladzie?
skladnik aktywny-titanium dioxide 7,3%- filtrUV
*po wodzie/aqua
*cyclomethicone-emolient, nie komedogenny , nie powoduje zaskornikow , tworzy na powierzchni skory film przez co nawilza , wygladza zapobiega odparowaniu wody
*trimethylsiloxysil icate-emolient tzw suchy nie komedogenny nie powoduje zaskornikow,
*butylene glycol-humektant , substancja odpowiedzialna za nawilzenie skory , pelni role promotora przenikania ,  dzieki czemu ulatwia transport innych substancji w glab naskorka
*boron nitride-pochodzenia mineralnego-matuje moze jednak podrazniac i zapychac(!)
*dimethicone- silikon emolient  tzw lekki nie komedogenny
*alkohol denat - tego kolegi nie trzeba chyba nikomu przedstawiac :/ moze podrazniac (!()
*peg/ppg-18/18 dimethicone-  emolient nie powoduje powstawania zaskornikow,nadaje skorze jedwabistosc przez dodatek silikonu; do zmycia potrzebny bedzie
*nylon-12- redukuje blyszczenie sie skory , nie zbiera sie w zmarszczkach
*tribehenin-zagestnik
*isododecane-skladnik zmiekczajacy i ulatwiajacy rozprowadzenie kosmetyku , brak szkodliwosc dla skory
*polyisobutene-substancja zmiekczajaca , syntetyczny polimer , nie jest szkodliwy dla skory
*sodium chloride-dziala antystatycznie , jest kondycjonerem , moze podrazniac
*cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone- silikon
* bisabolol -  lagodzaco , przeciwzapalnie *
*serica((silk powder)-pochlania promienie UV; pochlania nadmierna wilgoc ze skory i tluszcz , dziala odzywczo na skore *
*tocopheryl acetate- wit E
*retinyl palmitate- witamina A -zwalcza wolne rodniki wzmacnia skore
*malwa sylvestris(mallow)extract- ex z kwiatow slazu dzikiego - nawilza
*lilium candidum (lily)bulb extract-ex z cebuli bialej lili- dziala wygladzajaco, ochronnie , przeciwzapalnie
*lactobacillus/eriodictyon californicum ferment extract- bakterie mlekowe-wspomaga leczenie tradziku,odblokowywuje pory skory dziala antybakteryjnie *
*cymbidium grandflorum flower extract-wyciag z kwiatu orchidei-dziala kojaco na na skorek
*serica((silk)soie)-humektant , wygladza skore daje uczucie jedwabistosci
*alumina- stabilizator
*polydimethylsil oxane/polymethylsilesquioxane copolymer- emolient, zageszczacz
*ethylene brassylate-syntetyczny zapach
*methicone,-silikon
*trisiloxane-filtr chroni skore przed UVA ,UVB
*sorbitan sesquioleate,-emulgator , substancja bezpieczna dla skory
*tetrasodium edta- przedluza trwalosc kosmetyku
*methylparaben, propylparaben -  konserwanty
*[+-]:mica,(ci 77019)- pigment mineralny daje efekt rozswietlonej skory , titanium dioxide(ci 77891) filtr UV, iron oxides(ci 77491,ci 77492,ci 77499)- barwniki nie szkodliwe dla skory

_______________________________
* skladniki  matujace
(!)-podraznia /zapycha skore


Jak widac ,podklad nie jest w skladzie az taki straszny :)Tak jak mowilam wystepuje tez w odmianie dla skory normalnej/suchej KLIK kwc ,w skladzie rozni sie moze 3 skladnikami od tego :)
Jak widac sklad zapychajacy ani alergiczny nie jest :)
Uwazam ze jest godny polecenia:)



czy macie ten podklad ? jak wam sie spisuje?

to na tyle dzis :)
pozdrawiam
K



30 komentarzy:

  1. Używam Revlonu, ale do cery normalnej/suchej - nie zapchał mnie, nie podrażnił. Dodatkowo w czasie mrozów chronił dodatkowo moje naczynka :)

    Dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :) używam tego podkładu, generalnie krzywdy nie robi - trzeba jednak pamiętać o dobrym nawilżeniu skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super przydatne, dzięki, mi color stay spisuje sie swietnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze sie ze przydaly sie te informacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po wielu latach zdradzilam mojego Revlona na rzecz podkladow mineralnych. Po przeszlo pol roku zawiedziona niezbyt korzystnym dzialaniem mineralow na moja cere, pelna pokory postanowilam wrocic do jedynego podkladu, ktory nigdy nie sprawil mi zadnych niespodzianek na mojej twarzy. Cere mam wrazliwa, dosc problematyczna i sklonna do alergii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Caskada, dobrze, ze jesteś;) Tyle się złych rzeczy o tym podkładzie nasłuchałam, że za każdym razem rezygnowałam, a nie taki diabeł straszny;) Z chęcią poczytam recenzję również jego brata PhotoReady.

    OdpowiedzUsuń
  8. co najdziwniejsze sama do tych osob nalezalam , ktore omijaly te podklady szerokim kolem , wydawalo mi sie ze to jakies maski , zapychacze sama chemia :/ i nie jest zly w porownianiu z innymi robiacymi teraz kariere podkladami, ten wyglada przy nich na gwiazde:)
    jest duze prawdopodobienstwo ze sama kupie ktoregos tylko jeszcze zaanalizuje tego photoready:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale długi skład ;P Ja się chyba nigdy nie zdecyduję, nie wiedziałabym który odcień wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. To mój ulubiony podkład zawsze zastanawiałam się nad składem. Świetny artykuł i ciekawy blog! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za nim wole tańsze odpowiedniki typu Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie ten podklad- jego minusem jest to ze strasznie smierdzi spirytusem

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam - jak dla mnie najlepszy podkład :) Stosuję go już jakieś 3 lata na zmianę z Revlon Photoready :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go, ale podoba mi się ilość kolorów. :) Można fajnie dobrac do swojego koloru skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten podkład jest rewelacyjny!! Stosuję i do tłustej i do suchej wersję zależy jaka pora roku, nie wiem ile już zużyłam butelek ;] stosuje go z 5lat. Zamawiam na ogół na allegro co daje 30zł, średnio 2x do roku... więc wg mnie śmieszna cena jak za taką gwiazdę! Co do wyboru koloru, spokojnie można iść np do Daglasa i tam potestować, a jak nie będziesz zdecydowana, miłe panie nałożyć Ci odpowiednią próbkę do pojemniczka i możesz przetestować w domu na twarzy a nie na ręce ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) ja także stosuję go ok. 5-6 lat. Jest naprawdę rewelacyjny!!!! Każda z moich koleżanek, którą umalowałam chociaż raz tym podkładem zdecydowała się na jego zakup i nie zamieni na żaden inny:)Mam cerę z przebarwieniami i trudno mi ją ukryć jakimś innym podkładem, tak więc Revlon jest moim number one!!!! Kocham go poprostu:):):P:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar kupić ten podkład, ale nie wiem czy na lato się spisze, z drugiej strony mam kilka większych wyjść, więc chyba w niego zainwestuję;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwelbiam ten podkład, najdłużej z wszystkich do tej pory testowanych utrzymuje sie na mojej mocno przetłuszczającej się cerze, i co ciekawe zauważyłam że im mniej go dam na bużkę tym lepiej wygląda, jak nałoże grubszą warstwę, w ciągu dnia znika dziwnymi plamkami...

    OdpowiedzUsuń
  19. A jaka cena jest tego podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  20. 67zł ale na alegro jest o wiele tańszy tylko trzeba uważać na podróbki:) dziękuje za wyjaśniony skład sama mam revlona i bałam sie go stosować bo słyszałam ze jest za ciężki i może niszczyć skóre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie -do ktorego link jest wyzej lub nizej na blogu ,- kosztuje ok 40 zl ten podklad :) polecam:)szeroki wybor kolor i wszystkie sa dostepne , na poczatek polecam jesli jestes blondynka jasna to kolor ivory.

      Usuń
    2. zapomnialam dodac ze inne odcienie , bywaja na skorze ciemniejsze i daja efekt maski

      Usuń
  21. używałam color stay dla skóry suchej i niestety mimo wszystko wysusza moją skórę :/ po 4-5 godz skóra jest ściągnięta i mało nie pęknie :/teraz spróbuję photo ready.

    ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytalam z ogromna ciekawoscia ,bo mialam stycznosc z tym kultowym juz chyba podkladem.Niestety ,ale nigdy do niego nie wroce.Po 2dniach uzywania dostalam tak strasznej alergii ,ze zafundowalam sobie miesieczne leczenie u dermatologa:( nigdy zaden inny produkt nie spowodowal u mniie takiej reakcji.Ale wiadomo,na kazdego kazdy kosmetyk moze dzialas inaczej .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witajcie, nie wyobrażam sobie życia bez tego podkładu! Mam cerę mieszaną z przewagą tłustej i od ponad 12 lat nie rozstaję się z colorstay. Próbowałam prawie wszystkich innych jakie są na rynku, ale Revlon nie ma sobie równych. Raz pomyliłam opakowania i kupiłam do cery suchej i normalnej, ale oczywiście "spłynął" mi po twarzy po 2 godzinach tak jak wszystkie inne pseudo kryjące, matujące, nie zatykające porów itd. Jedyne co mnie w nim do dziś denerwuje (a wynika to z mojego wiecznego życia w biegu), to fakt, że po nałożeniu muszę odczekać ok. 2 min. żeby pożądnie wtopił się w skórę, wówczas mogę "wykończyć" makijaż. Ale za to efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj :) Mam ten podkład i jestem z niego zadowolona. Ale ostatnio zaczynam przygodę z naturalnymi kosmetykami, no i chciałabym żeby podkład też miał skład bardziej naturalny, a nie zawierający chemię.. I tak już od jakiegoś czasu szukam dobrego naturalnego podkładu, ale zawsze jest coś nie tak.. Dzisiaj trafiłam na tą twoją analizę składu i muszę powiedzieć, że trochę się zdziwiłam. Skład wcale nie jest taki tragiczny. Chociaż powiem szczerze, że po przeczytaniu składu na butelce byłam przerażona ;p
    Ale mam pytanie do Ciebie. Widać znasz się na składach kosmetyków, więc powiedz tak szczerze.. czy mimo wszystko te składniki, o których pisałaś nie są szkodliwe? bo dalej zastanawiam się czy z niego nie zrezygnować na rzecz bardziej naturalnego.. Trochę naczytałam się o tym, że niektóre kosmetyki mają w składzie substancje, które wnikają głęboko w skórę, a niektóre nawet do krwiobiegu.. Co o tym myślisz? Tego podkładu twoim zdaniem nie należy się obawiać? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podkład Revlon Colorstay kupisz w cenie 28,99 zł w sklepie internetowym www.puderek.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie tu u ciebie ;)
    podkladu uzywam juz lanych pare lat na przemian z innymi probujac jakis nowowsci ale zawsze wracam do niego i mam go u siebie ;) dla mnie jest swietny i co najwazniejsze utrzymuje sie przez caly dzien :) wlasnie jeden sie skonczyl i zakupilam drugi takze warto go miec :) ja go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie ten.podklad.absolutnie.sie nie.sprawdzil.. fakt utrzymuje sie caly dzien ale zniszczyl mi cere. przed uzywaniem.mialam kilka.przebarwien. teraz borykam sie ze zmarszczkami a mam.dopiero 25 lat. uzywalam.podkladu do.cery tlustej i.mieszanej. Ja osobiscie go nie polecam

    OdpowiedzUsuń

anonimy prosze sie podpisac imieniem
za wszystkie komentarze dziekuje:)
przeklenstwa i obrazliwe komentarze nie beda wyswietlane
obserwuje tylko te blogi , ktore sa dla mnie interesujace tematycznie

not writes in english, writes in french only:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...